Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ershova N$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Ershova N. 
Development of the procedure for verifying the feasibility of designing an active suspension system for transport carriages [Електронний ресурс] / N. Ershova, I. Bondarenko, O. Shibko, N. Velmagina // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2018. - № 3(7). - С. 53-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2018_3(7)__8
Запропоновано технічні прийоми, за допомогою яких вдалося розв'язати нелінійне рівняння алгебри Ріккаті для динамічних систем із ступенями свободи. Введено обмеження на структуру проектованого залізничного екіпажу. Як аналог взято симетричний екіпаж, в системі підвішування якого встановлені пружно-дисипативні зв'язки (ПДЗ) з лінійними характеристиками. Це надало можливість розробити методику проектування системи підвішування залізничного екіпажу. Критерієм під час вибору вагових коефіцієнтів якості прийнято вимогу забезпечення комфортних умов пасажирам і локомотивній бригаді. Тому в системі повинен спостерігатися коливальний процес із малими амплітудами та частота власних коливань кузова не повинна перевищувати 2 Гц. Виконано декомпозицію методу динамічного програмування для безперервних стохастичних систем, що надало можливість розробити методологію поетапного проектування системи підвішування. Методика є придатною для використання під час проектування підвіски екіпажів звичайного та високошвидкісного руху. На першому етапі проектується пасивна система підвішування. Другий етап передбачає перевірку доцільності розробки пристроїв управління параметрами ПДЗ системи підвішування транспортних екіпажів за допомогою оптимальних фільтрів Калмана - Бьюсі. Шляхом моделювання доведено, що управління параметрами ПДЗ покращує динаміку транспортних екіпажів. Тільки управління демпфуванням більш ніж в 2 рази може зменшити прискорення центру мас кузова і, отже, зменшити динамічні навантаження в системі. Алгоритм Калмана - Бьюсі надає можливість отримувати оптимальні параметри ПДЗ системи підвішування складних динамічних систем. Методику можна використовувати самостійно і в складі методики поетапного проектування системи підвішування. Ілюстрацію методики виконано на тестових прикладах. Методику реалізовано в системі моделювання. Управління параметрами ПДЗ системи підвішування транспортних екіпажів надасть можливість, по-перше, створити комфортні умови роботи локомотивної бригади і пасажирам, по-друге, підвищити надійність роботи та безпеку руху рухомого складу за рахунок зменшення динамічних навантажень.
Попередній перегляд:   Завантажити - 679.865 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського